Pokolpje na mednarodnem investicijskem sejmu MIPIM 2015, Cannes

Predstavniki Pokolpja so se skupaj z Javno agencijo SPIRIT Slovenija in skupaj z Mestno občino Ljubljana aktivno udeležili mednarodnega investicijsko-nepremičninskega sejma MIPIM, ki je med 10. in 13. marcem 2015 potekal v francoskem Cannesu. Slovenija se je na letošnjem sejmu predstavljala pod sloganom Invest Slovenia & Ljubljana European Green Capital 2016 - Reusing the City. SPIRIT Slovenija je predstavljala Slovenijo kot primerno lokacijo za tuje neposredne investicije ter tudi zanimive investicijske priložnosti.

Sejem MIPIM velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki ponujajo projekte, kot potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti. Velja za enega največjih mednarodnih sejmov nepremičnin na svetu in je dobra priložnost za seznanitev s trendi, ki trenutno vladajo na investicijskem področju, za pregled razpoložljivih projektov ter za pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij.

Za SPIRIT Slovenija je MIPIM velika priložnost, da potencialnim investitorjem predstavi slovensko investicijsko okolje ter tudi konkretne investicijske projekte v Sloveniji. »Sejem MIPIM ostaja vodilni investicijsko-nepremičninski sejem na globalni ravni, saj na enem mestu združuje predstavnike iz 93 držav, med njimi je kar 22.000 mednarodnih udeležencev in 4.500 investitorjev. Letos je bilo čutiti močno zastopanost predstavnikov iz Nemčije, Belgije, Velike Britanije, Turčije, Nizozemske, ZDA in Kanade, poleg množice francoskih podjetij. Letos so bile v ospredju teme, povezane z digitalno revolucijo, pametnimi mesti, centri skupnih storitev (shared-service-centres), množičnim financiranjem (crowd funding) in inovacijami,« je dejal mag. Matej Skočir, vodja sektorja za spodbujanje internacionalizacije in tujih neposrednih investicij.

SPIRIT Slovenija je na MIPIM 2015 predstavljala Slovenijo kot primerno lokacijo za tuje neposredne investicije ter tudi zanimive investicijske priložnosti, predstavljeni so bili tudi naslednji projekti:

  • Cukrarna - prenova v sodobne galerijske in razstavne prostore (projekt predelave iz industrijske tovarne v tovarno kulture in umetnosti),
  • Revitalizacija Roga - prenove rogove proizvodnje, vzpostavitev parkirne hiše in multifunkcijskega parka,
  • Preureditev mestne tržnice - Mahrova hiša (nadgradnja s hotelsko, gostinsko in trgovsko dejavnostjo).

RIC Bela krajina je na sejmu predstavljal UGODNOSTI IN PRILOŽNOSTI ZA VLAGANJE V POKOLPJE in projekte TRIS Kanižarica (Business park TRIS Kanižarica), DESTINACIJA DOBREGA POČUTJA OB KOLPI (Destination Wellness on the Kolpa River), GRAD GRADAC (Gradac Castle) in TERMALNI PARK BELA KRAJINA (Spa Resort Bela krajina).