Pokolpje na 51. MOS Celje

Predstavniki Pokolpja so se skupaj z obrtniki in podjetniki tudi letos udeležili Mednarodnega sejma obrti in podjetnosti Celje. 51. MOS 2018 je potekal od 11. do 16. septembra. Letošnji razstavni prostor v dvorani L1 sta na najvišji točki sejemske konstrukcije na novi slikovni podlagi bogatila logotipa OOZ Črnomelj in OOZ Metlika ter nov logotip turistične destinacije Bela krajina, » Bela krajina, dežela srčnih ljudi«. K novemu in bolj prijaznemu videzu razstavnega prostora je prispevala tudi miza s klopmi iz lesinoxa podjetja KMS Malerič, d.o.o.

V dvorani L1 so se na razstavnem prostoru z nami predstavili:

  1. Kms Malerič
  2. Turizem Malerič
  3. Vams, d.o.o.
  4. Špica, d.o.o.
  5. Tesarstvo in krovstvo Poglajen
  6. EE Systems, Tomaž Strmec
  7. Umetnostno kovaštvo Stipanovič
  8. Domača obrt Cvitkovič, Nada Cvitkovič, s.p.
  9. Kovinostrugarstvo Martin Janžekovič s.p.
  10. STARKMAT
  11. Gostišče Veselič
  12. Bucik d.o.o. - Tradition in printing & design
  13. Smithers Oasis Adria, d.o.o.
  14. BIG BERRY
  15. Ključavničarstvo Mitja Wolf, s.p.
  16. Kamp Podzemelj

Mlado belokranjsko podjetje StarkMat, ki je razstavljalo na belokranjskem razstavnem prostoru in je član Podjetniškega inkubatorja Bela krajina, je za stol za aktivno sedenje odraslih – Active Chair PRO, zasedlo1. mesto na natečaju za MOSove podjetne talente 2018 ter prejelo srebrno priznanje Celjskega sejma, Mestne občine Celje (MOC) in Obrtno podjetniške zbornice Slovenije (OZS) .

V okviru posveta na temo » Kriteriji kakovosti za 5-zvezdična doživetja Slovenije kot zelene butične turistične destinacije « , ki je potekal 14. septembra v dvorani Celjanka, je v sklopu primerov dobrih praks Peter Črnič, direktor RIC Bela krajina, predstavil primer Bele krajine kot » Destinacije za zahtevnega gosta, ki išče in ceni butična in avtentična doživetja v neokrnjeni naravi «. Na okrogli mizi so skupaj s predstavnicama STO, Majo Pak in Mišo Novak, direktorjem Postojnske jame d.d., Marjanom Batageljem (Jezersko in Cerkno), direktorjem Cubo Group, Sandijem Kovačevićem in direktorico Turizma Ljubljana, Petro Stušek razpravljali na temo » Nov luksuz – ne več zgolj fizično udobje, temveč osebnostna izpopolnitev « .

Za animacijo obiskovalcev na sejmu je poskrbela maskota Pastirček, za pestrost dogajanja na razstavnem prostoru in za prepoznavnost regije pa je bilo poskrbljeno s promocijo belokranjske gastronomske ponudbe in z nagradno igro s privlačnimi nagradami razstavljavcev. V torek, na otvoritveni dan sejma, je dogajanje popestrila Kristina Cvitkovič s praktičnim prikazom izdelave belokranjskih pisanic in vezenjem belokranjskih prtičkov. Belokranjski razstavni prostor sta na otvoritveni dan obiskali tudi županji, Mojca Čemas Stjepanovič in Polona Kambič ter župan Darko Zevnik s sodelavci. Belokranjsko » stojnico« so obiskali tudi številni podjetniki, obrtniki in predstavniki drugih institucij na lokalnem, regionalnem in državnem nivoju.

V šestih dnevih sejma je organizator naštel nekaj več kot 100.000 obiskovalcev. Na Celjskem sejmu so z obiskom zadovoljni, še posebej, ker so bili s strukturo obiskovalcev zadovoljni razstavljavci, ki čutijo, da jih na sejem vedno več prihaja z točno določenim namenom.

Mateja Vrščaj, StarkMat, Sebastjan Štarkel, s.p.

" Predstavitev v sklopu razstavnega prostora Bela krajina je bila že drugo leto zapored odlična priložnost, da nas spoznajo obiskovalci sejma MOS, hkrati pa lahko poslovne partnerje povabimo v osrednji prostor, kjer se lahko z njimi tudi pogovorimo ob belokranjski pogači. Predstavitev na MOSu je ponudila tudi priložnost za spoznanje z nekaterimi zanimivimi potencialnimi poslovnimi partnerji in ponovno srečanje z že obstoječimi. Super vzdušje."

Vanja Stipanovič, Stipanovič, d.o.o.

» To je bilo naše prvo sodelovanje na MOS-u. Veseli smo, da smo bili del odlične ekipe. Naš cilj je bil predstaviti se in spoznati potencialne poslovne partnerje. Uspešno smo ga realizirali in že se veselimo novih poslovnih priložnosti. Hvala za povabilo

Jerneja Adam, Turizem Malerič, Tina Malerič, s.p.

Na Celjskem sejmu smo se letos predstavili že več kot 5 leto zapored. Vsako leto poleg turizma predstavljamo še inox proizvode, kot novost pa smo letos razstavili in predstavili še program Lesinox (vrtno klop, vrtno mizo). Na sejmu imamo veliko obiskovalcev, ki se zanimajo za Glamping, prav tako imamo veliko obiskovalcev, ki se pozanimajo za organizacijo poroke, ki jo izvedemo pri nas. Možnost predstavitve se nam zdi zelo koristna, saj verjamemo, da lahko tudi s promocijo na sejmu veliko pripomoremo k prepoznavnosti naše regije.

Simon Bucik, Bucik, d.o.o.

Na MOS-u smo bili zadovoljni z obiskom in dobili nekaj povpraševanj. Sejmi so zadnja leta bolj obiskani in tudi potencialni kupci so vedno več prisotni tudi za našo panogo, ker 99% naših stran je B2B. Že planiramo za leto 2019, kako bi še bolj predstavili našo storitev.

Tatjana Adlešič, Špica, d.o.o.

Naše podjetje se je letos prvič predstavilo na sejmu MOS v Celju v sklopu skupnega sejemskega prostora Bele krajine. Prostor je bil odlično organiziran. Udeležba na sejmu pa se je za naše podjetje izkazala kot odlična marketinška priložnost.

Organizatorja skupnega sejemskega nastopa sta bila OOZ Črnomelj in OOZ Metlika v sodelovanju z RIC Bela krajina, KC Semič in TD Vigred Metlika.