»Online akademija marketinga - MODUL 10: »Marketinški izzivi 21. stoletja«

Datum: 24. junij 2020, ob 15.30 uri

Kraj: online v izvedbi Inkubatorja Gea College

MODUL 10: Marketinški izzivi 21. stoletja

Kratek opis modula: Živimo v globaliziranem svetu, v katerem digitalizacija spreminja naš vsakdan, v katerem živimo in poslovno okolje, v katerem delujemo. Kako bodo spremembe, ki jih doživljamo v 21. stoletju vplivale na razvoj poslovanja? Kako se bodo na razmere odzvali trgi? Kako bo potrebno prilagoditi marketinške aktivnosti, zlasti v malih podjetjih?

Cilji modula:

  • Pregled tem in ključnih spoznanj online akademije marketinga.
  • Ugotoviti, kateri so glavni marketinški in poslovni izzivi 21. stoletja.
  • Spoznati različne faze razvoja marketinške miselnosti in organizacije v malih podjetjih.

Predavatelj: Iztok Sila, MBA je izkušen marketinški strokovnjak, ki je začel kot raziskovalec v nekoč največji in najuspešnejši (še jugoslovanski) marketinški agenciji, sodeloval z uspešnimi domačimi in tujimi podjetji, po vrnitvi s Hrvaške prevzel vodenje marketinga v največjem slovenskem telekomunikacijskem operaterju, kjer je bil zadolžen tudi za upravljanje blagovnih znamk v tujini, vodil je marketing in odnose z javnostmi v največji slovenski knjižni založbi, danes pa pomaga podjetjem biti uspešnejša preko lastnega svetovalnega podjetja Sila Consulting. Predava na GEA Collegu in še na nekaj fakultetah, visokih in višjih šolah, pogosto vodi okrogle mize ali govori na strokovnih konferencah in srečanjih.

Dodatne informacije in prijave

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije: Več informacij dobite na e-naslovu: inkubator@gea-college.si.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.